سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنگل نیلبرگ رامیان ؛ زیباترین شهر گلستان

رامیان شهری کوچک اما پر جاذبه در جنوب استان گلستان است. چند مجموعه آبشار، یک قله مرتفع، یخچال های طبیعی، چشمه زارها، گله های اسب وحشی، دهکده های ییلاقی و جنگل ها تنها بخشی از طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری رامیان اند. در این بین جنگل و چشمه زیبای نیلبرگ جاذبه منحصر به فردی است که در هر فصل رنگ تازه ای به خود می گیرد و زیبایی های خاص خود را دارد. اگر از هیاهوی شهر و زندگی روزمره به تنگ آمده اید و دلتان برای خلوت در طبیعتی بکر لک زده، از سفرتان به جنگل نیلبرگ رامیان پشیمان نخواهید شد! با  مجله گردشگری سفرزون همراه باشید تا شما را بیشتر با این جنگل و چشمه آشنا کنیم.

جنگل نیلبرگ رامیان ؛ جلگه ای و کوهستانی

رامیان بی شک زیباترین شهرستان استان گلستان است که از نظر طبیعی به دو قسمت جلگه ای و کوهستانی تقسیم می‌شود و دارای جنگل‌های غنی، بکر و چشم اندازهای زیبا است. در 4 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر رامیان در استان گلستان، یکی از جاذبه های بی نظیر و زیبای منطقه، یعنی جنگل و چشمه های نیلبرگواقع شده است. مناظری که آب های روان چشمه‌های نیلبرگ در دل این جنگل انبوه خلق می کنند، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می کند.

منطقه ای که جنگل و چشمه نیلبرگ در آن قرار دارد، دارای چشمه ها و آبشارهای فراوانی است به حدی که اهالی رامیان آب آشامیدنی خود را از این چشمه ها تأمین می نمایند.در جاهایی از جنگل نیلبرگ، انشعابات این چشمه‌ها به یکدیگر رسیده و در جایی دیگر با رسیدن به پستی و بلندی‌ها، آبشارهای کوچک و تماشایی خلق می‌کنند.

نیلبرگ به تناسب گذر فصول، لباس فصل به تن می‌کند. در بهار و تابستان که فصل نوزایی و شکوفایی است، سبزی درختان و سفیدی چشمه‌ها در هم می‌آمیزند. با آمدن پاییز برگ ریزان، نیلبرگ جامه بلند طلایی اش را از صندوقچه طبیعت بیرون کشیده و برازندگی‌اش را به رخ می کشد. زمستان هم که فصل سپیدی و سپیدپوشی است و جنگل و درختان به رنگ چشمه ها ادامه مطلب...

خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.