سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز خرید آنکارا ، تجربهی خریدی متفاوت و هیجان انگیز در ترکیه

مراکز خرید آنکارا بسیار متنوع هستند. قیمت اجناس در آنکارا نسبت به بقیه‌ی ترکیه مناسب‌تر است. در پاساژهای مختلف این شهر می‌توانید به جای خرید برخی از کالاهای ترکی در ایران، آن‌ها را بدون واسطه ببینید و بخرید. آنکارا را می‌توان بهترین و ارزان‌ترین شهر ترکیه برای خرید دانست. قیمت کالاها و به‌خصوص پوشاک در آنکارا آنقدر مناسب است که «خرید ارزان در آنکارا» تبدیل به یکی از جذابیت‌های گردشگری آن شده‌ است. اگر برای خرید خوب و مناسب در آنکارا وقت بگذارید، حتما اجناس فراوانی با قیمت مناسب پیدا می‌کنید و با جیبی که هنوز مقداری لیر در آن باقی مانده به ایران برمی‌‌گردید! سفرزون در این مقاله شما را با مراکز خرید آنکارا آشنا می‌کند. در ادامه بامجله گردشگری سفرزون همراه شوید.

مراکز خرید آنکارا و جذابیت فستیوال‌های خرید

فستیوال‌های خرید در مراکز خرید آنکارافستیوال‌های خرید در مراکز خرید آنکارا

مراکز خرید آنکارا، مورد علاقه‌ی توریست‌ها، به‌خصوص مسافران ایرانی‌ست. در سفرهای توریستی باید مراکز خرید خوب شهر مقصد را شناخت تا در زمان مناسب بتوان به آن‌ها رفت، از گشت‌ در آن‌ها لذت برد، چشم‌ها را پشت ویترین‌ها چرخاند و کالای مورد علاقه را انتخاب کرد.

در آنکارا هم مراکز خرید از جاذبه های توریستی این شهر محسوب می­شود. در آن‌ها تمامی امکانات یک خرید خوب و لذت بخش در نظر گرفته شده است؛ در اکثر فستیوال‌های خرید در آنکارا که هر سال در فصل زمستان برگزار می‌­شود، برنامه های مفرح بسیاری مثل اجرای موسیقی زنده و برنامه‌هایی از این دست اجرا می شود. در این شهر همچنین مراکز خرید سنتی در کنار مراکز خرید مدرن، می‌تواند خواسته‌های توریستی شما را برآورده کند.

پاساژها و مراکز خرید مدرن آنکارا

جوان‌ها به شهرهای مدرن، تازه و سرشار از ایده‌های جذاب، علاقه‌ی بیشتری دارند. آنکارا هم از این شهرها جدا نیست. خیلی از مراکز خرید آنکارا، مدرن و زیبا هستند و علاوه بر شهروندان بومی، توریست‌ها را هم به خودشان جذب می‌کنند.

مرکز خرید کاروم آنکارا و لذت یک خرید مدرن

«کاروم»، زیبا و باشکوه«کاروم»، زیبا و باشکوه

 

خیابان «تونالی هیلمی» مکانی خوب برای خریدهای مدرن است. برخی از مراکز خرید در آنکارا، معماری مدرن و زیبایی دارند. مرکز خرید «کاروم» در این خیابان است. این مرکز خرید یک ساختمان بزرگ و عالی دارد با شش طبقه فروشگاه بی­نظیر. آن‌جا می­توانید لباس، جواهرات، پارچه، لوازم آرایشی، هدایا و چیزهای فراوان دیگری پیدا کنید. این مرکز خرید آن‌قدر باشکوه و زیباست که تا چشم بر هم بگذارید تمامش را گشت زده‌اید و اصلا نفهمیده‌اید که زمان چه‌طور گذشته است. نگران نباشید؛ اگر دل‌تان ضعف رفت، می‌توانید بعد از خرید، ناهار و یا شام خودتان را در ادامه مطلب...

برای خرید بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.